Minä, kuten varmasti jokainen aloitteleva blogikirjoittaja, mietin pitkään kuinka hyvä blogi aloitetaan. Aloituksen pitäisi olla persoonallinen ja vetävä, jotta lukija puraisisi ongenkoukkua ja jäisi kiinni. Loppu sujuisi kuin itsestään. Näin ei kuitenkaan ole, sillä voin omasta kokemuksestani kertoa, että lukiessani toisten muotiblogeja, tai nyt mitä blogeja tahansa, tykkään käydä läpi vain kuvat ja otsikot, ja vähät välitän mistään aloituksista. Ikävää sinänsä, sillä jokaisen aloituksen takana on ollut enemmän työtä ja ajatusta kuin saattaisi kuvitella. Sitä moni ei ymmärrä ennen kuin perustaa oman bloginsa - ei tämä helppoa ole!
    Itsestäni en jaksa pahemin selittää kuin että olen kahdeksasluokkalainen tyttö Espoosta, käyn koulua Helsingissä, pelaan koripalloa ja rakastan näyttelemistä.
    Nyt kun olen jotenkin päässyt kirjoittamisen makuun, voin siirtyä nykyhetkeen ! Ahh, hiihtoloma. Viimeiset viikot olivat uuvuttavia loputtoman koeputken takia (joka jatkuu loman jälkeen ylläripylläri). Jotenkin minun koulumotivaationi on kärsinyt tämän lukuvuoden aikana. Nykyään läksyt ja kokeisiin luku venyy yömyöhiin ja samalla yöuneni kutistuvat minimaalisiksi. Viime yönä nukuin upeat 4 tuntia! Tämä hiihtoloma on niin pyhitetty nukkumiselle. Urheilla en pysty polvivammani takia.
    Tämä koulupäivä (jota kesti puolituntia Vanhojen tanssien vuoksi) kului silmissä. Aamun fysioterapian jälkeen minulla oli neljä tuntia koulun alkuun, kävin automaatilla ja katos, mulla olikin satanen tilillä. Eksyin lopulta kauppakeskus Kamppi-Forum akselille ja sinne ne rahat sitten jäivät.
 1295774.jpg

Paita Gina Tricot
19,90 €
Sukkahousut H&M 3 kpl 14,90 €

1295776.jpg
Kengät Spiritstore 69 €


Lisäksi rahaa upposi uuteen puuteriin ja pizzaan ja jätskiin kaupungilla. Koko lysti maksoi yhteensä 138,89 €. Herranjumala.